aaaa logo

grafisk design og identitet

 

Skiller du dig ud fra mængden?


Den grafiske identitet er virksomhedens ansigt udadtil. Logoet er et af de primære kendetegn som virksomheden huskes og genkendes på. Derfor skal det være unikt og adskille sig fra dine konkurrenter.

Den røde tråd
Gennem hele den grafiske profil skal der være konsistens - lige fra logo, visitkort, brevpapir, kuverter, annoncer, hjemmeside, brochurer m.m. Jo mere ensartet det visuelle budskab er desto større tillid, tryghed og troværdighed får målgruppen til din virksomhed eller dit produkt.

Præference
Formålet med diverse reklametiltag er altid at skabe præference hos målgruppen. Hvordan opnår man købelyst og præference hos kunden så de vælger dit produkt fremfor konkurrentens? Det er altid en kombination af forskellige markedsføringstiltag, som er med til at skabe mersalg og værdi omkring et brand, men vi mener at det første trin altid må være at skabe opmærksomhed.

Målrettet indsats
I en verden med en masse informationsstøj er det vigtigt at kende sine virkemidler, kunden og målgruppen så man ikke forsvinder i mængden af kommunikation. Så det gælder ikke altid om at råbe højest for at få opmærksomhed, men om at kende kundens behov, så man kan målrette og tilpasse indsatsen til denne.

Hos amaster Grafisk har vi 15 års erfaring i at skabe effektiv markedsføring og helhedsorienterede løsninger for vores kunder.

 
 

 

Citat

Mange forsøg på at kommunikere bliver ødelagt ved at sige for meget Robert Greenleaf
 
 
 
 
amaster.dk ApS / Strandkærvej 87, 1. / 8700 Horsens / T. 7564 3999 Sitemap